Brow Definer oleh CPG Cosmetics- 3 Pilihan Warna Menarik Untuk Kening On Point!

8:35:00 PTG

Brow Definer oleh CPG Cosmetics- 3 Pilihan Warna Menarik Untuk Kening On Point! | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. Antara bahagian yang paling penting untuk diberi perhatian semasa mekap mestilah KENING. Sadly, kening jugalah yang paling payah untuk dilukis bagi sesetengah orang. Bukan sikit tutorial kita tengok, bukan sikit trials kita buat, masih lagi tak dapat bentuk kening yang diidam-idamkan. Betul tak?

Salah sikit, terus dapat jolokan kening shin chan lah. Kening sabitlah. Kening cantumlah. How can something get worse than being called like that? Hahaha. Bertabahlah makeup addicts semua. Keep on doing because practice makes perfect. Insya Allah, lama-lama, bila dah biasa, tangan dah tak kekok, kita akan dapat bentuk kening yang kita nak tanpa perlu cukur. Ingat ye, cukup kening itu haram.

But dont worry, dengan teknik dan peralatan yang betul, mesti dapatlah setakat kening on point tu. Eceyhh.

Memperkenalkan CPG Brow Definer



CPG Cosmetics baru-baru ini telah mengeluarkan celak keningnya yang diberi nama CPG Brow Definer. Brow definer by CPG Cosmetics ini terus menjadi favourite ramai peminat mekap selepas menggunakannya tau.

Kelebihan CPG Brow Definer



  • Hadir dengan 3 pilihan warna yang sangat cantik supaya pengguna boleh memilih warna yang sesuai dengan kening dan raut wajah masing-masing.
  • Hadir sekali dengan berus kening di hujung pensel untuk mengemaskan kening sebelum dilukis dan pengguna boleh jimat kerana tidak perlu membeli berus kening berasingan.
  • Karbon yang senang dilukis pada kening, tidak perlu ditekan terlalu kuat. Ia juga tidak mudah patah seperti brow liner yang lain.
  • Hasilnya memang tahan lama dan tidak sememeh.
  • Memberikan hasil lukisan yang sangat kemas pada kening tanpa meninggalkan kesan comot. Yang penting, ia perlu digunakan dengan kaedah yang betul.

3 Pilihan Warna CPG Brow Definer


KOD 1- Soft Brown.
Untuk kening yang sedia lebat dan hitam so that warnanya jadi lebih soft.

KOD 2- Caramel
Sederhana gelap untuk yang ingin menggelapkan kening.
KOD 3- Brown Chocolate
Yang ni paling gelap. Sesuai untuk orang yang berkening jarang.

Testimoni Pengguna CPG Brow Definer


Dah ramai yang mencuba CPG Brow Definer. Mereka memberi komen positif dan sangat menyukai teksturnya yang senang untuk melukis kening dan penselnya tidak senang patah. Yang paling penting, warnanya memang cantik untuk hasil kening yang On Point!




Harga CPG Brow Definer


RM39 SM / RM49 SS termasuk pos.

Dapatkan CPG Brow Definer hari ini juga. 

CPG Brow Definer akan buat kening anda nampak sangat cantik. Senang nak blend, senang nak buat gradient. Memang berbaloi-baloi jadinya.

Produk CPG Cosmetics Yang Lain


Whatsapp/Wechat Muja di 01126947035 untuk menempah.
Terima kasih kerana sudi singgah ke Blogshop Suka Beli Sini.

Wassalaam.

You Might Also Like

0 comments

Nurmujahidah

PENAFIAN

Segala maklumat yang disampaikan di blog ini adalah daripada pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas sebarang kesalahan oleh orang lain yang menggunakan maklumat daripada blog ini. Sekian.