CPG Cosmetics Sheer Glow Foundation- Harga Promosi Sampai Habis Raya!

5:30:00 PTG

CPG Cosmetics Sheer Glow Foundation- Harga Promosi Sampai Habis Raya! | Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh. CPG Sheer Glow Foundation dah keluar beb. First time tengok pun sudah terpikat dengan produk terbaru daripada CPG ni sebab bekas foundation ini sangat elegen. Dah macam produk berjenama antarabangsa. Syabas CPG Cosmetics!

CPG Sheer Glow Foundation, Foundation Wajah Terbaik Dengan Kesan Seperti Highlighter


CPG Cosmetics Sheer Glow Foundation, cpg cosmetics, foundation terbaik

Saja je Cik Puan Gojes kita buat keluar produk terbaik CPG Cosmetics ni sebelum raya. Siap bagi harga promosi lagi uols! Jadi, sempatlah para peminat CPG Cosmetics bergaya dengan foundation terbaru daripada CPG Cosmetics!

Kelebihan CPG Sheer Glow Foundation


  • Hadir dalam 3 warna yang sangat cantik.

CPG Sheer Glow Foundation hadir dalam 3 kod warna untuk memberikan para penggemar mekap lebih pilihan. Tidaklah nanti, kita terhad kepada 1 warna sahaja.

cpg sheer glow foundation, kod warna sheer glow foundation

Warnanya adalah:

Kod 1 Beau (paling cerah)
Kod 2 Maganda (sederhana cerah)
Kod 3 Pragtige (paling gelap)

Semua warnanya memang cantik. Pengguna bolehlah memilih kod warna yang dirasakan sesuai dengan kulit masing-masing. Bukan itu je, kita juga boleh menggabungkan kod warna kalau kita suka. Semua bergantung kepada macam mana warna kulit wajah yang kita rasa paling cantik.

  • Memberikan efek glowing atau bersinar

foundation cpg cosmetics, foundation terbaik, foundation tahan lama

Sesuai dengan namanya, CPG Sheer Glow Foundation memberikan kesan glowing atau bersinar pada wajah. Kesannya sangat cantik terutamanya apabila foundation pada wajah disinari cahaya lampu. Wajah akan kelihatan berseri-seri seperti menggunakan highlighter yang biasa digunakan pada bahagian tulang pipi dan batang hidung. Apabila terkena cahaya, pipi akan nampak lebih tinggi dan hidung akan nampak lebih mancung. Jadi, muka akan nampak lebih runcing.

  • Teksturnya sangat halus dan cantik


Tekstur CPG Sheer Glow Foundation yang sangat halus memudahkan kita untuk meratakannya ke seluruh wajah. Ramai yang telah memberikan pendapat yang tekstur foundation ini sangat cantik. Teksturnya dikatakan sama seperti tekstur NARS.

  • Ringan dan tidak membuatkan muka berpeluh

Apabila memakai CPG Sheer Glow foundation, kita akan dapat rasa betapa ringannya foundation ini pada wajah. Yang paling penting, foundation ini tidak menyebabkan anda berpeluh seperti foundation lain. Kalau berpeluh pun, peluh yang biasa-biasa sahaja. Bila tak berpeluh, foundation pun tahan lebih lama sebab tidak mencair atau bercampur dengan peluh. Best sangat!

  • Mengandungi Ultra V untuk melindungi wajah daripada cahaya Matahari

Foundation ini mengandungi Ultra V yang melindungi wajah daripada sinaran Matahari tetapi tidak mengandungi SPF akan membuatkan muka lebih berminyak. Sama seperti NARS yang juga tidak mengandungi SPF. Bagi mereka yang menggunakan rangkaian produk kosmetik CPG, SPF35 dalam make up base dan compact powder sudah memadai.

Harga Sebenar CPG Sheer Glow Foundation

  • RM89 SM / RM99 SS termasuk pos.

Harga Promosi Ramadan dan Syawal CPG Sheer Glow Foundation

  • RM79 SM / RM89 SS, sampai habis raya iaitu 24 Julai 2017
Dengan pembelian CPG Sheer Glow Foundation sebelum 24 Julai 2017, kita akan dapat jimat RM10. Lepas habis raya, harga Cpg Sheer Glow Foundation confirm balik kepada asal. No more saving. So, kena cepat-cepat dapatkan produk hot terbaik daripada CPG Cosmetics ini.

Dapatkan CPG Sheer Glow Foundation Hari Ini Juga!


Kata orang, kalau nak membeli, tunggu harga promosi. Hah! Masa inilah nak beli CPG Sheer Glow Foundation ini. Harga promosi tengah berjalan. Sampai habis raya je tau. Produk laku keras. Jangan sampai sold out.

Whatsapp/Wechat/Telegram Muja di 011 2694 7035 untuk menempah. 

Produk CPG Cosmetics Yang Lain

Terima kasih kerana sudi singgah ke Blogshop Suka Beli Sini. Wassalaam.

You Might Also Like

0 comments

Nurmujahidah

PENAFIAN

Segala maklumat yang disampaikan di blog ini adalah daripada pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas sebarang kesalahan oleh orang lain yang menggunakan maklumat daripada blog ini. Sekian.