Angel Caps- Untuk Kulit Putih Macam Orang Korea

7:59:00 PTG

angel caps, kulit putih, kulit gebu, kulit cerah, putih macam orang korea


Assalaamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh

ANGEL CAPS

Angel Caps merupakan sejenis supplemen yg mengandungi bahan-bahan yang mampu mencerahkan kulit, menghilangkan jerawat, mempercepat pertumbuhan sel baru, melembabkan kulit dan menghaluskan kulit secara semulajadi, selamat dan berksesan. 

Angel Caps sangat istimewa sebab ia mengandungi glutathione. Glutathione merupakan ibu kepada segala antioksidan!! Amalkan pengambilan glutathione and bersedia lah utk tengok proses remajakan kulit kita berlaku!  Bukan itu sahaja, Angel Caps turut mengandungi vitamin C, kolagen, koenzim Q10, biji anggur dan beri. Semua bahan2 ni merupakan ekstrak 100% asli dan berkualiti tinggi. Bahan2 ini diimport dari Jepun dan terbukti sangat berkesan untuk mencerah dan memutihkan kulit. 

Angel caps menggunakan kapsul Vegicaps yg menggunakan selulosa tumbuhan menggantikan gelatin haiwan. Kapsul Angel Caps terkini berwarna putih dan mengandungi serbuk halus berwarna putih. Serbuk yg terkandung dalam kapsul Angel Caps berbau agak kurang menyenangkan (bau glutathione asli) dan berasa masam (ekstrak asli biji anggur dan beri). Kapsul Angel Caps boleh dibuka dan serbuk yg terkandung dalam kapsul boleh dimakan atau dicampurkan ke dalam minuman.

Kandungan Angel Caps Yang Sangat Berkhasiat Untuk Kulit


kandungan angel caps, produk kecantikan dari korea, kulit putih macam orang korea, kulit gebu, kulit cantik

Penghasilan Kolagen

Kekurangan kolagen menyebabkan kulit kusan dan tidak bermaya. Kolagen adalah komponen hydroxyproline dan hydroxylysine, 2 elemen untuk mengikat molekul yang menghasilkan kolagen. Kolagen melembapkan kulit dari dalam dan mengurangkan kedutan dan tanda penuaan.  Kolagen juga menghasilkan struktur saluran darah yang baik Ia menyebabkan kulit jadi gebu dan warna tona pada muka.

Vitamin C

Perlindungan dari matahari. Vitamin C melindungi kulit dari radikal bebas yang terhasil kesan berjemur di bawah cahaya matahari, pencemaran dan rokok. Antioksida dalam Vitamin C melindungi kulit dari radiasi ultraungu dan kesan terdedah kepada cahaya matahari. Vitamin C mengurangkan kesan sunburnt disebabkan oleh radiasi ultra ungu.

Penyembuhan luka. Luka yang lambat sembuh adalah tanda kekurangan Vitamin C. Badan menggunakan Vitamin C untuk menggantikan tisu yang rosak untuk menyembuhkan luka dengan lebih cepat. Vitamin C meningkatkan keanjalan kulit dan mempercepatkan tisu terbentuk bagi penyembuhan yang cepat.

Melindungi dari perubahan warna kulit. Vitamin C melindungi DNA dari tindakbalas fotokimia yang menyebabkan tumor, perubahan warna kulit dan beberapa jenis barah kulit. Ia juga mengelakkan penghasilan Pyrimidine dimers yang menjadi punca utama penghasilan melanoma(masalah kulit).

Vitamin C juga mencerahkan kulit dari masalah jeragat dan tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda dan kulit lebih lembut. Vitamin C membantu sistem aliran darah. Saluran darah yang berada bawah kulit membawa oksigen dan nutrien yang menghasilkan kulit yang sihat. Tanpa nutrien yang cukup, kulit akan jadi kasar dan kering. 

Krim yang mengandungi Vitamin C memperbaiki rupa dan tekstur kulit. Ia juga meningkatkan pembentukan elastin yang menebalkan, melindungi dan memulihkan sel kulit. Kesan tebal pada sel mengekalkan kelembapan, tingkatkan aliran darah pada kulit dan menjadikan kulit gebu.

Jom jadi cantik macam Korea dengan Angel Caps!

angel caps, kulit putih macam orang korea, produk kecantikan dari korea, suplemen kecantikan korea


Tips Pengambilan Angel Caps



  1. Minum air putih sekurang-kurangnya 3 liter sehari
  2. Ambil dengan dos yg ditetapkan. Untuk sebulan pertama,disarankan 2 biji sehari,bulan seterusnya sebiji sehari dah cukup.
  3. Elakkan minum berkafein dan berkarbonat
  4. Kurangkan makanan berminyak @ berlemak.
  5. Makan Angel Caps semasa perut kosong ( sebelum mengambil sarapan pagi)
  6. Pastikan uolls x pernah skip untuk ambil Angel Caps setiap hari dan lihat sendiri apa yang akan berlaku pada kulit uolls !!!


Harga Angel Caps Supplement

RM110 SM / RM115 SS termasuk pos

Produk lain di Sukabelisini


Whatsapp/Wechat Muja di 01126947035 untuk menempah.
Terima kasih kerana sudi singgah ke Blogshop Suka Beli Sini. Wassalaam.

You Might Also Like

0 comments

Nurmujahidah

PENAFIAN

Segala maklumat yang disampaikan di blog ini adalah daripada pandangan peribadi penulis. Penulis tidak bertanggungjawab atas sebarang kesalahan oleh orang lain yang menggunakan maklumat daripada blog ini. Sekian.